Alla inlägg under juli 2012

Av Marie Johansson - 31 juli 2012 09:57

Nu är hon igång igen  


 

Vad tror ni hon gör??


 

Avslöjad... jord på nosen,då vet jag vad hon gjort i alla fall...


 

Nergrävt och klart tycker hon....fast inte så osynligt tycker jag i alla fall  kram Marie

Av Marie Johansson - 29 juli 2012 14:15

Slänger in en bild på Vilma  


 

Omgjord..


 

Orginalet...frågan är vad som är bäst..kanske lite för mycket med det rosa runt? kram Marie

Av Marie Johansson - 28 juli 2012 15:29

Röda näckrosor mitt i en sjö ute i ingenstans...  


 


 

Även rosavita...kram marie



Av Marie Johansson - 28 juli 2012 10:27

Sommarens första fjäril hamnade på bild..  


 

Kram Marie..

Av Marie Johansson - 27 juli 2012 15:17

Så har då snart 8 veckor gått sen valparna föddes och på tisdag är det dags för dom att flytta till

sina nya mattar och hussar  Och tur är väl det för det går vilt till vill jag lova.....


 

 

 

En ramp har dom så dom kan gå ut och in som dom vill...


 

Upptäcksfärd på hög sten...


 

Gräva är dom bra på allihopa..kommer nog inte att uppskattas...


 

Bytet är fångat..


 

Tunneln är rolig.. både i och på...  


 

Tuggpinnar är gott...


 

Dalkrokens Midori...söt som socker..Kram Marie



Av Marie Johansson - 26 juli 2012 08:59

Ska bli en dag med bad och sol mitt ute i skogen med 5 hundar och två ungar och en massa vuxna 

människor  matsäck är nerpackad som nog skulle räcka i flera dagar....kram Marie

Av Marie Johansson - 25 juli 2012 08:07

Fin kväll i Tällberg  


 

Kram Marie


Ovido - Quiz & Flashcards