Alla inlägg under november 2012

Av Marie Johansson - 25 november 2012 12:17

Gullungen Vilma blev glad över sin adventskalender och tyckte den var fin   Nu har ju mormodern 

lite att göra som ska fixa 48 paket till Ida och Vilma....glad att jag slipper  


   

ha en bra söndag kram Marie..

Av Marie Johansson - 21 november 2012 11:35

Har bakat saffransskorpor för första gången..och milda matilda vad gott det är och enkelt....

Kryddade receptet med ett extra brev saffran bara för att jag ville  

 

 

 

Det kommer bakas fler gånger i år..dom här får följa med till fikabordet på jobbet i morgon

Ha en bra onsdag kram Marie

Av Marie Johansson - 19 november 2012 09:26

Gick en runda runt Linneahavet och råkade ha kameran med mig  


 

 

 

Ha en bra måndag kram Marie

Av Marie Johansson - 18 november 2012 06:21

Min vita amaryllis börjar så smått spricka upp  


 

Kram Marie

Av Marie Johansson - 14 november 2012 17:15

Har inte haft inpiration till att fota under min förkylning men känner att jag börjar återhämta

mig..så till helgen ska jag nog hitta ut med den igen  men så länge kan vi ju ta en bild från underbara

Dalarna

   

Av Marie Johansson - 10 november 2012 14:44

   

Ha en bra lördag kram Marie


Av Marie Johansson - 8 november 2012 09:26

Får ta tag i det i helgen,hon börjar likna en rugguggla igen   men när man tror att man 

närmar sig döden så fort matte närmar sig med en sax då trimmar man inte så ofta som man

skulle egentligen... 

men fin är hon i alla fall kram Marie


Av Marie Johansson - 7 november 2012 10:35

Årets första lussekattsbak har gjorts,och det känns bra   


 

 

 

Nu väntar kaffe och provsmakning på minst 2 st  kram Marie

Ovido - Quiz & Flashcards