Direktlänk till inlägg 21 november 2012

Herrejissus vad gott....

Av Marie Johansson - 21 november 2012 11:35

Har bakat saffransskorpor för första gången..och milda matilda vad gott det är och enkelt....

Kryddade receptet med ett extra brev saffran bara för att jag ville  

 

 

 

Det kommer bakas fler gånger i år..dom här får följa med till fikabordet på jobbet i morgon

Ha en bra onsdag kram Marie

 
 
Ingen bild

Elin

21 november 2012 13:04

kan jag få det receptet?

Marie Johansson

21 november 2012 13:19

Elin ! slå på leilas saffransskorpor:-)

 
Frida - Militärmamman

Frida - Militärmamman

26 november 2012 23:40

Fint! Jag bakade dem förra året. Det får bli ett gäng i år med. Suergoda!
Härliga foton och uppläggning!

http://militarmamman.wordpress.com

Marie Johansson

27 november 2012 05:01

ja visst är dom..har aldrig bakat dom innan,men garanterat inte sista gången :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Johansson - 22 juni 2014 07:41

En liten minikull blev det hos systra mi denna gång..bara 2 levande tikar men ack så ljuvliga. Snart 5 veckor gamla var det dags för att posera framför kameran och det verkar som om dom  har talang för det,arbetsnamnen är Gunhild och Gudrun..:-) ...

Av Marie Johansson - 21 juni 2014 20:39

På väg hem från syrran nu ikväll:-)           Ha en fortsatt bra kväll kram Marie. ...

Av Marie Johansson - 20 juni 2014 21:22

Fick ett par tranor på bild,en kanin,lite blommor och en grind :-)                 Ha en fortsatt bra midsommarafton, kram Marie ...

Av Marie Johansson - 16 juni 2014 10:23

Åkte över till Öland för att fira mamma som fyllde år. Hon är ju på Himmelsberga hela sommaren med sitt  hantverk, så vi passade på att åka runt lite samtidigt.           Ha en fortsatt bra måndag, kram Marie   ...

Av Marie Johansson - 12 juni 2014 20:21

Fjärilssäsongen har börjat, det är så kul att fota dom men känner mig rätt nördig där jag sitter på fjärilsängen :-)       En punktörtsblåvinge och en vinbärsfuks tror jag det är,ha en bra kväll, kram Marie ...

Ovido - Quiz & Flashcards