Alla inlägg under september 2013

Av Marie Johansson - 29 september 2013 07:03

har några fler bilder från östra Öland..var en lite dramatisk himmel ifredags när vi var där  


 

 

 

 

Och jag forsätter att vara soffliggare idag med..hostig,värk i kroppen,huvudvärk...hoppas det 

är bättre i morgon...kram Marie

Av Marie Johansson - 28 september 2013 07:40

Ja det fanns det på Himmelberga...inget bra ljus..fick köra med högt iso..men tycker det blev 

en färgklick i allal fall  


 

 

 


 

Ha en bra lördag...själv ligger jag i soffan med kraftig sjudomskänsla...får se vart det bär hän...

Kram Marie


Av Marie Johansson - 27 september 2013 20:51

Skulle på skördefest på öland..så vi åkte till himmelsberga och där fick jag tag på mitt fårskinn

som jag suktat efter länge...ska ha som fotorevisita  men det räckte med himmelsberga..vi åkte 

istället ner till bläsinge hamn så bilderna är därifrån  


 

 

 

 

 

ha en fortsatt bra fredagskväll..kram Marie

Av Marie Johansson - 23 september 2013 11:49

Och skapligt väder...  cyklade ner till Qvarnaslätt och fotade lite...än flyger fjärilarna och rosorna

blommar   


 

 

 

 

 

Ha en bra måndag..här blir den inte mycket roligare än att man ska till jobbet snart ..kram Marie

Av Marie Johansson - 17 september 2013 18:49

Försökte bli av med min ständiga följeslagare  (huvudvärken)så jag cyklade en runda med kameran som

sällskap 


 

 

 

 

 

Ha en bra fortsatt tisdag...kram Marie



Av Marie Johansson - 15 september 2013 14:47

Regnar idag ..känns att hösten är ordenligt i antågande...men dagen lyftes upp lite av att jag

upptäckte en sångsvansfamilj i pukeån...vet aldrig att jag överhuvudtaget har sett en sångsvan

det är ju mest knölsvanar med orange näbb..sångsvanens är gul  Skygga var dom tyvärr så bilderna

är på långt håll..men ändå lite kul ..


 

 

 

 

 

Ha en bra söndag kram Marie .

Av Marie Johansson - 14 september 2013 20:22

Vi var ju tillsammans med fam Rosqvist uppbjudna till Göteborg på kombinerad inflyttningsfest

och kräftskiva till Pontus och Elin Dom har fått det så fint i sin studentlägenhet..men så är ju Elin ett

riktigt inredningsfreak..(@erosqvist på instagram)..hon är riktigt duktig   


 

 

 

 

 

 

 

Sen var det massa annat gott men som vanligt så glömmer jag ta kort på maten ...ha en bra 

lördagskväll..kram Marie

Av Marie Johansson - 11 september 2013 07:43

 

 

 

 

Ha en bra dag ..kram Marie

Ovido - Quiz & Flashcards