Alla inlägg under november 2013

Av Marie Johansson - 30 november 2013 18:26

var ute den lilla stund som solen syntes till idag  


 

 

Ha en bra lördagskväll kram Marie

Av Marie Johansson - 24 november 2013 10:47

Såg den redan igår på sin stubbe..men då var det ingen sol,så idag så..stack jag ut när solen visade sig.

Stod där på sin stubbe med bäcken i bakgrunden  


 

 

 

Tänk att man kan återvända för en enda svamp och ljuset naturligtvis ..kram Marie

Av Marie Johansson - 23 november 2013 20:02

Veckans fototriss har minnen son utmaning denna vecka..och för mig så tar jag ett sv sommarens 

minnen.Mitt nyanlagda pionland som skulle börja blomma för första gången,håll tillgodo

med bilderna..


 

   

Så länkar vi som vanligt till fototrissen

http://fototriss.blogspot.se

Ha en bra dag kram Marie

banner_2011_250x79_black+sepia+orange.jpg


Av Marie Johansson - 23 november 2013 13:22

Efter regnet så är det faktiskt rätt mycket vatten i ån..var nere och testade med stativ och lite längre slutartider

för att få den där silkeslena effekten på vattnet..men behöver köpa ett ND filter till mitt nya objektiv,sen ska 

det nog bli bra :-)


 

 

 

Ha en bra fortsatt helg kram Marie

Av Marie Johansson - 17 november 2013 11:29

Tog en tur med kameran även idag när solen skiner....mötte många med mössa och vantar,men

det behövdes inte jag var varm i min sommar jacka,det är ju 10 grader varmt minsann 17 

november  


 

 

 

Ha en bra söndag..här ska putsas fönster och sen besöka gymmet en vända..kram Marie

Av Marie Johansson - 16 november 2013 19:01

Jag gillar ju dom jordnära färgerna..det blir ju gärna så i november när inte ljuset räcker till  

Grått,brunt,inte så mycket ljus...men fint ändå.


 

 

 

Blev visst 2 inlägg idag..men vad gör det..nu inväntar vi downton abbey:-)

Av Marie Johansson - 16 november 2013 18:14

Veckans utmaning på fototrissen var att hitta cirklar ute i naturen...jag har har tolkat det på mitt sätt

sen om det är rätt är en annan sak..tycker bilderna blev fina   


 

 

 

http://fototriss.blogspot.se



Av Marie Johansson - 16 november 2013 12:29

Härligt väder idag förutom blåsten..nästan 10 gr varmt och lite sol emellanåt  


 

 

 

Ha en bra fortsatt lördag kram Marie

Skapa flashcards