Direktlänk till inlägg 11 maj 2014

Regnbågens slut..

Av Marie Johansson - 11 maj 2014 09:42

Det var en mäktig regnbåge som tornade upp sig framför oss..till och med dubbel,och jag har faktiskt aldrig

sett att den gått ner i backen framför oss,vilket den gjorde igår :-)hade precis sagt till syrran innan vi åkte där

ifrånatt jag hade haft kameran med mig i onödan för den hade inte ens varit upplockad ur väskan

på hela dagen,men då var jag glad att den var med i alla fall.

 

     

Ha en bra fortsatt dag även om vädret kunde varit bättre kram Marie

 
 
Anneli - A'la Foto

Anneli - A'la Foto

13 maj 2014 15:41

Fina bilder på den vackra regnbågen! Allt bra tur att du hade kameran med dig!
Ang. mina ramar så får du visst fråga var de är köpta. Är inte helt säker men jag tror att de är köpta på Ö&B. Men det är skitdålig kvalitet och bara vanlig plast som känns som den ska gå sönder direkt! Men visst är de fina? Bara man väl får in bilden i ramen och inte behöver röra den igen så är den jättefin tycker jag! :O)

http://alafoto.se/blogg

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marie Johansson - 22 juni 2014 07:41

En liten minikull blev det hos systra mi denna gång..bara 2 levande tikar men ack så ljuvliga. Snart 5 veckor gamla var det dags för att posera framför kameran och det verkar som om dom  har talang för det,arbetsnamnen är Gunhild och Gudrun..:-) ...

Av Marie Johansson - 21 juni 2014 20:39

På väg hem från syrran nu ikväll:-)           Ha en fortsatt bra kväll kram Marie. ...

Av Marie Johansson - 20 juni 2014 21:22

Fick ett par tranor på bild,en kanin,lite blommor och en grind :-)                 Ha en fortsatt bra midsommarafton, kram Marie ...

Av Marie Johansson - 16 juni 2014 10:23

Åkte över till Öland för att fira mamma som fyllde år. Hon är ju på Himmelsberga hela sommaren med sitt  hantverk, så vi passade på att åka runt lite samtidigt.           Ha en fortsatt bra måndag, kram Marie   ...

Av Marie Johansson - 12 juni 2014 20:21

Fjärilssäsongen har börjat, det är så kul att fota dom men känner mig rätt nördig där jag sitter på fjärilsängen :-)       En punktörtsblåvinge och en vinbärsfuks tror jag det är,ha en bra kväll, kram Marie ...

Ovido - Quiz & Flashcards