Alla inlägg under november 2012

Av Marie Johansson - 6 november 2012 10:30

Ja det gör jag idag...har fått lite mani på denna paj...lite lustigt är det faktiskt

för ett år sen åt jag inte ens mögelost och nu tycker jag det är riktigt gott till makens förtret  


 

Ha en bra dag..jag ska fortsätta försöka få bort min förkylning,men tyvärr har hostan slagit till

kram Marie

Av Marie Johansson - 3 november 2012 22:00

Vi tog vägen genom Strömsrum på väg upp till kära syster idag, vackra vyer som vanligt  


  

  

 


Vi var också nere på Filips grav och tände lite ljus nu vid alla helgon helgen  det var så fint där

med alla ljus och blommor  

  

Ta vara på varandra... livet ändras snabbt ibland Kram Marie

Av Marie Johansson - 2 november 2012 15:27

Ljuset kom när jag klev utanför svängdörren på Kährs ett par timmar tidigare än vanligt  


 

ha en bra fredagskväll kram Marie

Av Marie Johansson - 1 november 2012 16:19

Håller fullständigt med Sabrina snart 13 år att dagen är ganska tråkig...


 

men ska snart åka och träna i alla fall kram Marie


Ovido - Quiz & Flashcards