Alla inlägg under maj 2013

Av Marie Johansson - 15 maj 2013 19:15

Visst är den det ...den japanska körsbärsblomman...trotsade min "fobi" att fota när folk ser mig...för det 

enda stället i stan jag vet om är vid kvantum....så jag fick vackert fota där när folk gick runt mig..och det 

gick ju bra..jag överlevde   


 

 

 

 

Sen cyklade jag upp till klockarängen,men dom bilderna kommer en annan dag ...kram Marie

Av Marie Johansson - 8 maj 2013 09:45

Av allt det gröna i naturen....idag var det mulet så alla sippor hade inte rätat ut sig...fint det med   


 

 

 

 

ha en bra onsdag ..i morgon är det helgdag vilket innebär ledigt för min del ...kram Marie


Av Marie Johansson - 4 maj 2013 19:14

Åkte runt Strömsrum på väg till syster...och där minsann var det vitsippor   Så där låg jag och kröp 

på backen för att få bästa vinkeln...tyckte jag lyckades rätt så bra   


 

 

 

 

Ha en fortsatt bra lördagskväll...kram Marie

Av Marie Johansson - 1 maj 2013 10:31

Hunden njuter...vi njuter ..av att våren äntligen har kommit och att det slutat  blåsa   

har röjt växthuset för idag är det dags att plantera ut...violerna blommar och rabarberna är på väg upp

hunden övervakar trädgården så inga obehöriga katter kommer in på tomten   


 

 

 

 

 

 

ha en bra ledig dag...kram Marie





Ovido - Quiz & Flashcards