Alla inlägg under januari 2014

Av Marie Johansson - 3 januari 2014 06:32

Railey beach..så kallade james bond stranden låg jiu bara 7 min bort med longtailbåt och Poda

20 min ut från ao nang..mycket fina ställen att fördriva tiden på   bildkalvalkad blir det med

både ölreklam och badflickor,badgossar,bananmatning av fiskar  och vybilder.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Marie Johansson - 2 januari 2014 17:45

Hade ju en liten varan som bodde utanför hotellet...inta är dom vackra inte .men ändå facinerande...


 

 

 

 

Kram marie

Av Marie Johansson - 2 januari 2014 03:52

Allar längst bort på stranden i ao nang upp mot skogen så fanns det apor..och på kvällarna kom  det mellan

50 -100 apor. Dom var söta men ack så tjuvaktiga så man fick vara väldigt försiktig för dom smög upp

bakom ryggen på en...därav bildkvaliten på vissa bilder  så jäkla snabba var dom..passade man isg inte

hade dom inringat en..


 

 

 

       

 

 

Ha en bra dag kram Marie 


Av Marie Johansson - 1 januari 2014 05:42

Eller 1237 som jag läste någon annanstans,kvittar ju ..dom var lika jävliga... vi tog oss ju upp allihopa som var med på utflykten men pappa han knatade  på bra, snart 72 år..men cyklar man minst 2 mil om dagen har man väl

kondition...men jag var före uppe. Var på väg att ge upp några gånger när illamåendet sköljde över mig..

med envishet så gick det:-)Och syrran trotsade sin höjdrädsla och kom upp till slut på Tiger cave tempel 600 meter upp

men tittade ut över kanten gjorde hon inte :-)

   

 

 

 

 

 

 

Ha en bra nyårsadag kram Marie


Ovido - Quiz & Flashcards