Alla inlägg under februari 2014

Av Marie Johansson - 9 februari 2014 19:11

Blev ju några fler bilder på Humla som jag blev nöjd men :-)


          

Ha en bra söndagskväll,kram Marie

Av Marie Johansson - 9 februari 2014 11:21

Veckans fototriss har ämnet bokstäver och eftersom jag ligger i soffan inte jättepigg efter bästa 

vännens 50 års fest igår så får det bli arkivbilder...till och med instagrambilder..men snart så är ju odlings

säsongen igång..så jag gjorde ett tema på det.

fröerna kommer hem i brevlådan  som har ordet post på sig,fröpåsarna har många olika sorters bokstäver på

sig och många olika sorters fröer odlar jag:-)

När odlingsäsongen kommit lite längre så tar jag mina egenodlade jordgubbar och gör jordgubbsdrinkar 

med en massa olika ingredienser i sig som det står bokstäver på


     

Ha en bra fortsatt söndag,kram Marie


fler fototrissar hittar ni här    


http://fototriss.blogspot.se



Av Marie Johansson - 8 februari 2014 15:05

Fotade dotterns katt idag när vi var inne och fikade :-)


 

     

Väldigt blå ögon ..nu laddar vi för 50 års fest ikväll,kram Marie

Av Marie Johansson - 8 februari 2014 09:01

2 macrobilder från veckan....en vinterbild med rimfrosten som var tisdags och en  vårbild som blev till

nu på morgonen i solljuset :-)


 

 

Ha en bra fortsatt lördag..kram Marie



Av Marie Johansson - 1 februari 2014 20:45

Veckans fototriss skulle visa vinterbilder här och nu och inga arkivbilder :-)så här såg det ut när vi passerade

Värnamo på till Göteborg på lördagsmorgonen :-)


     

väldigt fint är det ju .mindre fint nu ikväll när det regnar...ha en br söndag kram Marie

Här hittar du flera fototrissar


http://fototriss.blogspot.se


Av Marie Johansson - 1 februari 2014 18:06

Passar på att öva med blixten nu när vi är uppe i Göteborg hos Pontus och Elin..Dom har ju en helvit vägg med :-)


       

Men inte alltid så lätt det här med ljus...men vi var väl rätt så nöjda allihopa.kram Marie

Ovido - Quiz & Flashcards